CRM sprendimai

 

Pristatome eClient sprendimus verslui:

eKlientas - CRM kūrimo platforma, kurios pagrindu galima adaptuoti CRM sprendimą individualiam verslo valdymui.

eClient Standard of Order process - platformos eKlientas pagrindu sukurtas sprendimas skirtas užsakymų procesų valdymui.

eClient Product configurator - platformos eKlientas pagrindu sukurtas sprendimas skirtas užsakymų valdymui su unikaliu produkto konfiguravimo funkcija, kuri idealiai tinka žemės ūkio ar statybinės technikos konfiguravimui.

eClient Contacts - platformos eKlientas pagrindu sukurtas kontaktų valdymo sprendimas, skirtas valdyti skambučius, el. laiškus ir SMS.
 

eClient versijos:

2008.05    -    v 1.0.1 suprogramuotas eKlientas

2008.09    -    v 1.0.1 realizuota integracija su MS Navision buhalterine programa

2009.03    -    v 1.0.2 realizuota projektų valdymo funkcija

2009.11    -    v 1.0.3 integruota SMS siuntimo funkcija pasinaudojant mobilaus operatoriaus webservisu.

2011.02    -    v 1.0.4 integruotas kalendoriaus funkcionalumas.

2012.11    -    v 1.0.5 įdiegtas ataskaitų modulis.

2013.03    -    v 1.1.1 eKlientas atskirtas kaip platforma, kurios pagrindu galima kurti specializuotus CRM sprendimus.

2013.06    -    v 2.0.1 sukurta eClient Standard of Order process versija, kurioje visas funkcionalumas susijes su užsakymų valdymu.

2014.11    -    v 3.0.1 sukurta eClient Standard of Painting process versija, kurioje realizuotas unikalus sprendimas skirtas kėbulų remonto įmonėms.

2015.05    -    v 2.1.1 sukurta eClient Product configurator versija, kurioje realizuotas unikalus sprendimas užsakymo formavimui su produkto konfiguravimo galimybe.

2016.08    -    v 4.1.1 sukurta eClient Contacts versija, apjungianti skambučių, el. laiškų ir SMS valdymą.

2018.03    -    sukurtas eClient WEB sprendimas, kuris apjungia visas būtinas funkcijas klientų valdymui, užsakymų kūrimui bei sąskaitų išrašymui. 

 

 

eClient Contacts - nepraleiskit nei vieno skambučio ar elektronino laiško. 

Tai unikalus sprendimas apjungiantis skambučių, sms ir elektroninių laiškų valdymą. Šis sprendimas puikiai tinka įmonėms, kurios turi vidinį klientų aptarnavimo skyrių, kuris atsakingas aptarnauti klientų užklausas skambučiais, SMS ar elektroniniais laiškais. 

2014 © UAB, Sofitus
Veiklos raktažodžiai